ד"ר מקס והמרפאה

אכפת לנו ממך

ד"ר מקס אייזנברג הקים את המרפאה בשנת 1992
עם סיום לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים הדסה ירושלים.

הקמתי את המרפאה מתוך אמונה שהמטופל עומד במרכז תשומת ליבי. לאחר למעלה מ-25 שנות נסיון ועבודה מאומצת בניתי צוות שדואג למטופל לא רק במהלך קליטתו למרפאה אלא גם במהלך הטיפול ובעיקר לאחריו. למדתי לדעת שטיפול טוב ישאר וישרת את בעליו רק במעקב ושמירה הדוקים שלי ושל צוות הרופאים ושל השיננית הנפלאה שדואגת לכל אחד כאילו היה בן משפחה יקר.

להקשיב, לעזור ולעולם לא לוותר עד שנגיע לתוצאה הטובה ביותר.
טיפול איכותי שמתחיל בלהקשיב לך ולרצונותיך, ממשיך בתכנון נכון ומדוייק ומסתיים בביצוע מקצועי באמצעות חומרים איכותיים, שתלים הטובים ביותר ומגובה במעבדות שיניים מעולות יובילו להצלחה בטוחה. זאת הסיבה שאני מסוגל ורוצה להעניק 5 שנות אחריות מלאה לכל טיפול טיפול

גישה כללית

גישה כללית

אנו רוצים להבין את הבעיה איתה מגיע המטופל למרפאתנו. לאחר הקשבה ובדיקה יסודית הכוללת צילום מקומי וצילום פאנורמי איכותי (ניתן כשירות וללא תשלום) נתן לך את המלצתנו לטיפול שיענה על בעיתך ויעזור לך לשפר את איכות החיים לאורך זמן.


תוכניות טיפול

תוכניות טיפול

אני רואה את מתפקידי וחובתי כרופא מנוסה להציע לך תוכנית טיפולים שתענה על דרישותיך תוך התבססות על עקרונות רפואיים מוצקים. מנסיוני למדתי שבדרך-כלל יש מספר אפשרויות לטיפול באותה בעיה. לכל תוכנית טיפול יש יתרונות וחסרונות. אנו נדון ביחד בכל אופציה טיפולית. אסביר לך בצורה פשוטה ומובנת ללא שימוש במילים מקצועיות מה משמעות של כל תוכנית מההיבטים הבאים:

  • ההבדלים בתוצאה האסטתית (סוגי כתרים, תמיכה של השפתיים, הלחי וכו')
  • איך מתפקדים עם כל פתרון טיפולי (שיניים קבועות, שיניים נשלפות, עד לאן יגיעו השיניים וכו')
  • כמה זמן לוקח לבצע את התוכנית ועל החיים בזמן הטיפול
  • איך נרגיש עם הטיפול עוד 23 שנים
  • סדר הטיפול והאם צריך כולו או שניתן לחלקו למספר שלבים
  • עלות כספית.

תוכנית הטיפול המומלצת עבורך

תוכנית הטיפול המומלצת עבורך

התוכנית המומלצת חייבת להתבסס על הבנה של מה שטוב ומתאים עבורך. אנו נבצע התאמות לתוכנית כדי שתתאים לעורך החיים שלך (נסיעות, חגים ואירועים אישיים) לקצב הריפוי האישי (כל אחד מאיתנו מקבל ועובר טיפולים בצורה שונה) ולצרכים האישיים. אך לא נוותר ונתבסס על עקרונות רפואיים מוצקים.


הצלחה ואחריות

הצלחה ואחריות

אנו מובילים את רשימת המרפאות האיכותיות כבר למעלה מ-23 שנים ועושים עבודה מאומצת כדי להצליח במתן הטיפול הטוב ביותר הן בתחום השתלים ברפואת שיניים והן בשאר התחומים ברפואת שיניים הכללית ולכן אנו רואים אחוזי הצלחה של מעל 98% לאורך כל שנות פעילותינו.

לאור ניסיוננו עם אלפי מטופלים וביצוע של מגוון רחב של טיפולים באמצעות שתלים אנו מעניקים אחריות של 5 שנים לכל טיפול באמצעות שתלים. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לתת לכם את הטוב ביותר. לכם ישאר רק לשמור על התוצאות.

אנו מרפאה פרטית בבעלות ובניהולו של ד"ר מקס אייזנברג. אנו נהיה כאן עבורכם בכל זמן. כל מטופל מקבל את מספר הטלפון הנייד של ד"ר מקס ומנהלת המרפאה.


עלויות ומחירים

עלויות ומחירים

רפואת שיניים איכותית עולה, לצערי, לא מעט. הסיבות לכך רבות אך העיקריות שבהן הן השתלים והחומרים בהם אנו משתמשים, סוג הכתרים ואיכות המעבדה. מרכיב חשוב בעלויות זה הזמן המוקדש לכל טיפול. טפול טוב לא יכול להעשות בחופזה. כדי שהטיפול יראה, יתפקד וישמר לאורך זמן אנו צריכים להקדיש לו את מספר הפגישות הנכון ולא לוותר על האיכות.

אני מבטיח לכל מטופל לבוא לקראתו הן בעלויות והן באופן התשלום אך ללא התפשרות על האיכות וההצלחה.